1. Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?
A szállítási idő Magyarországon 1-4 munkanap.
2. Ha nincs bankkártyám, hogyan tudok fizetni?
Ebben az esetben választhatod az utánvétes fizetési lehetőséget. A csomag kiszállításkor a futárnak készpénzben tudsz fizetni.
3. Van lehetőség felpróbálni a termékeket?
Sajnos jelenleg nincs lehetőség felpróbálni a termékeinket, viszont minden termékünk leírásánál található egy mérettáblázat, amely segíthet a megfelelő méret kiválasztásában.
4. Miért nem kaptam számlát a csomagomhoz?
A számlákat elektronikus úton, a Billingo.hu rendszerén keresztül állítjuk ki és e-mailben küldjük a rendelésnél megadott e-mail címre.
5. Mi a teendő, ha nem voltam otthon a csomagom kézbesítésekor?
Az Express One futárszolgálat újra próbálkozni fog a csomagod kiszállításával. A kézbesítés előtt értesítést küldenek e-mailben és sms-ben. Amennyiben ismét sikertelen a kézbesítés, abban az esetben a csomag visszakerül raktárunkba és a megrendelésed törlésre kerül. Viszont ebben az esetben a következő vásárlásod során nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni. Kizárólag előre utalással, illetve online fizetéssel tudsz majd fizetni.
6. Mi a teendő, ha a rendelés leadása után módosítani szeretnék?
Ebben az esetben írj üzenetet az info@fourseasonsstore.hu e-mail címre!
7. Pénz visszatérítésre is van lehetőség?
Igen! A rendelt termék(ek) átvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és igényelheted a vételár visszatérítését. A terméket címkével együtt, használatlan állapotban juttasd vissza az alábbi címre:
1144 Budapest Csertő utca 8. 7.emelet 177.
A csomag visszaérkezését és ellenőrzését követően visszatérítjük a termék vételárát az általad megadott bankszámlaszámra 2-4 napon belül. A visszaküldési költséget nem áll módunkban megtéríteni!
8. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás 30.000 Ft felett ingyenes. 30.000 Ft alatt pedig 1595 Ft a szállítás költsége (+395 Ft utánvét esetén).
9. Mi történik abban az esetben, ha nem veszem át a megrendelt csomagomat?
Ha nem veszed át a csomagod, úgy a következő vásárlásod során nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni. Kizárólag előre utalással, illetve online fizetéssel tudsz majd fizetni.
10. Ha nem jó a méret, van lehetőségem cserélni a terméket?
Igen! Használatlan terméket áll módunkban cserélni, amelyről a címke sem hiányzik, tehát csak eredeti állapotában van lehetőség cserére 14 naptári napon belül. Csere átfutási ideje 4-6 nap. Méretbeli eltérések esetén a vásárlót terheli a termék visszajuttatási költsége és az újbóli feladási költség is!