Gyakori kérdések

1. Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?

A szállítási idő Magyarországon 1-4 munkanap.

2. Ha nincs bankkártyám, hogyan tudok fizetni?

Ebben az esetben választhatod az utánvétes fizetési lehetőséget. A csomag kiszállításkor a futárnak készpénzben tudsz fizetni.

3. Van lehetőség felpróbálni a termékeket?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség felpróbálni a termékeinket, viszont minden termékünk leírásánál található egy mérettáblázat, amely segíthet a megfelelő méret kiválasztásában.

4. Miért nem kaptam számlát a csomagomhoz?

A számlákat elektronikus úton, a Billingo.hu rendszerén keresztül állítjuk ki és e-mailben küldjük a rendelésnél megadott e-mail címre.

5. Mi a teendő, ha nem voltam otthon a csomagom kézbesítésekor?

Az Express One futárszolgálat újra próbálkozni fog a csomagod kiszállításával. A kézbesítés előtt értesítést küldenek e-mailben és sms-ben. Amennyiben ismét sikertelen a kézbesítés, abban az esetben a csomag visszakerül raktárunkba és a megrendelésed törlésre kerül. Viszont ebben az esetben a következő vásárlásod során nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni. Kizárólag előre utalással, illetve online fizetéssel tudsz majd fizetni.

6. Mi a teendő, ha a rendelés leadása után módosítani szeretnék?

Ebben az esetben írj üzenetet az info@fourseasonsstore.hu e-mail címre!

7. Pénz visszatérítésre is van lehetőség?

Igen! 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és igényelheted a vételár visszatérítését. A terméket címkével együtt, használatlan állapotban juttasd vissza az alábbi címre:

Rátót Center
1144 Budapest, Rátót utca 18-20. 1.em. 114.

A csomag visszaérkezését és ellenőrzését követően visszatérítjük a termék vételárát az általad megadott bankszámlaszámra 8-10 munkanapon belül. A visszaküldési költséget nem áll módunkban megtéríteni! Amennyiben utánvétellel kerül visszaküldésre a csomag, abban az esetben a vételárból kerül levonásra a visszaküldés szállítási költsége!

8. Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás 15.000 Ft felett ingyenes. 15.000 Ft alatt pedig 1295 Ft a szállítás költsége (+295 Ft utánvét esetén).

9.  Mi történik abban az esetben, ha nem veszem át a megrendelt csomagomat?
Ha nem veszed át a csomagod, úgy a következő vásárlásod során nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni. Kizárólag előre utalással, illetve online fizetéssel tudsz majd fizetni.

10. Ha nem jó a méret, van lehetőségem cserélni a terméket?

Igen! Használatlan terméket áll módunkban cserélni, amelyről a címke sem hiányzik, tehát csak eredeti állapotában van lehetőség cserére 14 napon belül. Csere átfutási ideje 4-6 munkanap. Méretbeli eltérések esetén a vásárlót terheli a termék visszajuttatási költsége és az újbóli feladási költség is!

Írd be, hogy mit keresel majd nyomj egy ENTER-t. Nyomj ESC-t a kilépéshez.

Back To Top
  • Regisztráció
Elfelejtette jelszavát? Adja meg a felhasználónevét vagy e-mail címét és mi küldünk egy e-mailt Önnek amiben visszaállíthatja a jelszavát!
0